Klientský systém SERVIS24 Internetbanking

Česká spořitelna je největším bankovním domem na českém trhu. Neustále se snaží o vylepšování svého internetového bankovnictví, které je známé pod názvem Servis24. Jak už název napovídá, klientům je plně k dispozici dvacet čtyři hodin denně a sedm dní v týdnu.

Internetbanking České spořitelny je k dispozici jak fyzickým osobám, tak podnikatelům. Samozřejmý je přístup ke službě Servis24 i ze zahraničí. Klientům Servis24 umožňuje realizovat příkazy k úhradě, sjednat spotřebitelský úvěr. Zažádat o kontokorent, objednat si tzv. chytrou kartu nebo dobíjet kredit mobilního telefonu. Celý systém je velmi přehledný a jednoduchý, pracovat s ním dovede i počítačový zákazník. K dispozici je případná telefonická či emailová podpora. Na svůj účet vstupujete přes internetové rozhraní Servis24.

ČS a.s.Servis 24 interbanking

O zřízení internetového bankovnictví je možné zažádat na každé z poboček České spořitelny v České republice. Přihlašovací údaje přijdou klientovi poštou doručenou zásilkou a banka je nikdy nebude znát.

Produkt je aktivován na základě zadání specifických údajů. Každý klient se pak přihlašuje pomocí svého klientského čísla a hesla, které je možné z důvodů lepší zapamatovatelnosti měnit. Rozhodně je velmi pozitivní, že nejsou potřeba žádné další  certifikáty k ověření klienta.

Internetové bankovnictví je napojeno na některý účet, kterých lze zařídit samozřejmě více. Každý uživatel tak velmi snadno může provádět jakékoliv transakce na účtech, převody financí, nastavovat účty, platební limity atd.

V roce 2012 přibyla možnost přidávání nových produktů, které banka nabízí. Chce-li uživatel novou kartu, může si zvolit i svůj specifický design.

V případě, že si klient vyměňuje svou kartu, je mu prostřednictvím internetového bankovnictví sděleno, na kterou pobočku bude karta zaslána.

U kartového účtu je nově možné okamžitě splatit minimální dlužnou částku. Stiskem tlačítka „Splatit“ se objeví nevyplněný příkaz k platbě.

Pro podnikatele je ihned připraven přehled o pasivních operacích na platebních kartách.

Zajímavostí je i bonusový program, který spočívá ve svírání tzv. ibodů. Ty lze získat za nákupy a platby kartou u partnerů České spořitelny. Získané body je možné vyměnit za odměny z katalogu. Ibody je možné získat i za platby na účtu, za každých dvě stě korun řádně splacených úvěrů (včetně hypoték), dále za každých 200 Kč poslaných na investice, spoření či pojistku. Samozřejmostí je zobrazení celého bonusového programu v internetbankingu.

V Servisu 24 České spořitelny najdete i přehled všech úvěrů, jejich splácení i dlužné částky, kterou je ještě třeba doplatit. Jsou zde uvedeny i všechny smlouvy klienta s bankou v elektronické podobě.

Ve spolupráci s pojišťovnou České spořitelny se v internetovém bankovnictví zobrazují také rozšířené informace o pojistce. Klient zde tak nalezne veškeré potřebné údaje o krytí rizik, ceny pojistky či na koho se ještě krytí rizik vztahuje.

Veškeré aktivní transakce jsou autorizovány pomocí SMS kódu. Je to jednoduché, stačí přespat kód zaslaný v SMS zprávě do příslušného políčka. Bet tohoto potvrzení požadovaná transakce nemůže proběhnout.

Jistou nevýhdou je pravidelný měsíční poplatek za tuto službu, který činí 25 korun, ale to jen minimální částka ve srovnání s výhodami, které Servis 24 přináší.

Zabezpečení celého produktu je na velmi vysoké úrovni. Samozřejmě záleží na tom, odkud se klient do systému přihlašuje. Dobrým začátkem je nezavirovaný počítač vybavený originálním operačním systémem. A pamatujte! Česká spořitelna nikdy neposílá údaje k internetbankingu mailem.