Každý člověk rád získává věci zdarma. Firmy nejčastěji tímto způsobem darují reklamní propisky či reklamní trička s logem, které následně mohou zaměstnanci či zákazníci získat formou výhry v soutěži či jako upomínkový předmět.
Reklamní trička jednoznačně dominují napříč různými druhy reklamního textilu, které společnosti nabízí. Je to dáno nejenom atraktivními pořizovacími náklady, ale zejména jejich univerzálností a množstvím variant, které lze vytvořit. Trička mohou sloužit jako poutač s logem společnosti, stejně jako upomínkový předmět například na letním festivalu, za který si zákazníci rádi zaplatí.
Zejména výrobní firmy pak používají reklamní trička jako součást pracovního oděvu zaměstnanců, aby tak zajistily splnění všech zákonných povinností. Nutno podotknout, že takové použití reklamních triček je pro společnost uznatelným daňovým nákladem, stejně jako reklamní využití. Zákazník či zaměstnanec obdrží tričko zdarma a společnost to v konečném důsledku téměř nic nestojí.
Jaká reklamní trička lze vytvořit
Trička jsou natolik rozšířeným předmětem, že existuje obrovské množství možných variant. Na samotném začátku je třeba zvolit typ trika, tedy zda půjde o klasické tričko, polokošili či jiné. Samozřejmě je možné vytvořit pánskou, dámskou i dětskou variantu v různých velikostech i typech střihu. V neposlední řadě je rovněž třeba zvolit gramáž a barvu, popřípadě konkrétní značku.
Jakmile je reklamní tričko vybráno, přichází na řadu samotný potisk. Loga firem se nejčastěji umísťují na přední stranu do oblasti prsou, případně na zadní stranu či rukáv. Samozřejmě lze však zvolit jakékoli jiné umístění, které si zadavatel přeje.
Kde reklamní trička získat
Reklamní trička, stejně jako jiné reklamní předměty, můžete získat u reklamní agentury. Pokud byste je rádi získali za atraktivní ceny, můžete kontaktovat společnost Propaq, jejíž specialisté vám pomohou vytvořit reklamní předměty na míru.